tisdag 9 september 2008

Vita gåvan!

Tack snälla för den fina presenten. Jag är med i en swap där vi byter gåvor med varandra. Jag har fått en jättefin kedja och en söt liten tavla. Bilder kommer när vår trasiga kamera är hel igen.


Jobbet rullar på för fullt, likaså den nya kursen som jag påbörjat.Jag börjar också närma mig ett körkort:)
Imorgon ska jag till tekniska kontoret igen. Förhoppningsvis för sista gången innan bygglovet går igenom. Det är lite tråkigt dock då jag inte tycker om att vänta. Här hemma har det resulterat i att jag inte tycker det är någon idé att göra i ordning trots att vårt nya hem kommer att dröja. Ungefär som den känslan när man ska flytta och inte vill städa, trots att det är tre månader till flytten ska ske...
Nu ska jag hoppa ner i soffan med en ny Allt i hemmet. Drömma kan man ju alltid göra!

Kram

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det ul med Vita gåvor. jag var med för första gången den här omgången. Hoppas att det löser sig med bygglovet snart.

Ha det bra!
Kram Ullis

Unknown sa...

Varsegod!! hihihi
Trodde inte den hade kommit fram ett tag! Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem