onsdag 3 september 2008


Hej alla glada som fortfarande hälsar på hos mig!

Verkligheten har knockat mig. Jag har int hunnit blogga i den utsträckning som jag vill.Men det blir nog bättre snart... Ovan ser ni en söt liten barnutemöbel som jag vill köpa till Lilla F. Kanske till nästa sommar!
Imorgon ska jag till tekniska kontoret och lämna in vår bygglovsansökan. Hoppas hoppas att det går snabbt att få ett godkännande.
Nu blir det till att plugga och jobba lite då Lillfisen somnat tidigt idag!
Kram på er...

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Verkligeheten är ju viktigare. Allt annat måste ju funka innan man hinner blogga. Lycka till!

Kram Ullis

Madicken sa...

Ohhh, tusen tack för den perfekta vita gåvan! Jag blev jätteglad! Jag tror nog att du har sett på min blogg och på Flickr att den har kommit fram! =O)

Hoppas att det gick lyckligt med bygglovet!

Jättekram!!!