onsdag 3 december 2008

Hej hej!

Tänk att det redan är 3 december. Jag har insett att det är skönt att vara lärare under loven men inte så skönt två veckor innan dem. Nästa vecka ska betygen vara satta och denna vecka stundar utvecklingssamtal. Dessutom har jag nior som övar inför Lucia.
Jobbigt men ack så vackert.

För ett par veckor sedan fick jag fantastiskt fint paket från en hemlig vän. Den innehöll en väldigt fin plåtask innehållande vax från Yankee Candle och ett hjärta från Walter och company.


Tack så hemskt mycket!



7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Men oj vilka härliga presenter du fick! kram

Livet i träsket sa...

Hej, vill bara höra mig för om vita gåvor gåvan eftersom jag inte har fått något ännu? Den kanske är på väg?

Ullis/Leva på landet sa...

Fina presenter du fick. Ja det är fullt upp om man är lärare i dessa tider. Har turen att ha yngre elever så jag har bara utvecklingssamtal och skriftliga omdömen. Är som tur är klar med dem så nu kan man njuta.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Livet i träsket sa...

Paketet har nu kommit fram, tusen tack! Synd att det blev så struligt för dig, men som tröst kan jag meddela att frimärkena är mycket uppskattade och kommer att bli början till min 6-årings frimärkssamling! Tack!

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att allt är bra med dig.

Vill önska dig

♥♥♥ GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ♥♥♥
KRAMAR ULLIS

Ullis/Leva på landet sa...

Här kommer en liten nyårshälsning

Vill önska dig ett riktigt

♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis

Anonym sa...

Hej Petra!
Jag har tyvärr inte fått in någon bekräftelse från dig ang Vita Gåvor mejlet och att du är med i Köksomgången. Jag vill bara veta att du är med. Kan du höra av dig till mig omgående? Och sen tänkte jag tipsa om att kanske lägga in lite info om ditt kök för att hjälpa din "hemliga vän".
Mvh Karoleen
mail@karoleen.se