onsdag 6 augusti 2008

När vi får en större matplats vill jag ha en stort fint slagbord. Till vill jag ha blandade stolar. En del nya och en del nötta. Tolixstolar är något som jag drömmer om. Vita och galvade(galvaniserade). Jag hittade till en butik som heter blacknwhite idag och där fann jag en knallrosa tolixpall. Det har jag inte sett tidigare. Jag önskar mig en sådan i julklapp. Då får jag den perfekt till min rosa period som alltid infinner sig efter att vi städat ut julen.


Å andra sidan passar den ljusblåa perfekt också:) Eller den ärtgröna:)
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort i denna fina butik.

Ha en härlig kväll!

10 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Jag finns också i Smålands landskap, men räknas till Hallands län!

Vilken fin blogg du har!

Ha det gott, kram!

Levindas Värld sa...

Hej!

Slagbord är ju så vackra och charmiga. Och gamla nötta och blandade stolar till kommer göra susen, låter supercharmigt!

Ja jag är supernöjd med den söta flätade korgen jag fann till mitt hjärta på tråd :)

Kram!

Designe sa...

Hej! Vilka läckra pallar!..och slagbord är ju så himla fint! Jag har oftast rosa perioder då det inte är jul!:)
Ha en bra dag! Kram :)

A home far away sa...

Jättefina stolar, och vad härligt det låter med slagbord. Jag såg ett bord på IKEA idag som hette Norden som var rätt fint, men det får vnta tills vi flyttat till hus.

Kram Gunilla i Singapore

Kristin sa...

Hej igen!
Vilka mysiga grejer du hittar.
Ang. vårt färgval till huset så har vi funderat mycket fram och tillbaka. Huset är ju mörkt gråblått nu, men har eg alltid varit vitt. Tyvärr blir det så mycket alger på färgen så om man vill ha det vitt så får man måla om typ varje år:-( Därför valde vi en färg som är ljus men förhoppningsvis döljer algerna lite.

Ha det gott, kram

Emm´s design sa...

Hej!
Jag älskar också tolix...

Fin blogg du har!

//Emm

Dubbelörn sa...

Så läckert!!! När vårt kök är renoverat då blir det en sådan pall. En present till mig själv ;)

ROligt att du hittat in till mig. Du har en härlig blogg!!

Kram

Dubbelörn sa...

Kikar åter igen runt på din blogg o ser dina härliga recept som jag tar till mig på en gång... ;)

KRam

Levindas Värld sa...

Hej Hanna!

Va roligt att du gillar mitt öpnna skåp! Det är ju så sött med öppna skåp så man får se allt det fina som tidigare har gömt sig därinne :)

Trevlig helg,

kramis

vinklar o vrår sa...

Vill också ha tolix... Hade beställt de galvade till vardagsrummet, men fick vänta och vänta och vänta så till slut avbeställde jag dem för jag blev så irriterad. Men de är ju bara föör fina, så snart kanske det är dags för ett nytt försök?! ;)

Angående mina skyltar så har jag beställt dem av svägerskan Fingerspitzengefühl (finns bland mina länkar) då hon hade vägarna förbi Ylvas butik.

Fortsatt trevlig helg!
Mia